Co se děje

Aktuality

Hodnocení podzimu 2020

Kluci musíme se hýbat !!!!!!

Nedáme se !!!!!

Ahoj kluci a přátelé.

Dne 15.11. měla být rozlučka s podzimní sezónou po zápase s Duklou (holky) a jelikož se nemůžeme vidět a ani potkat. Zhodnotím podzim 2020 pouze písemně.

Soustředění v Tachově byl začátek. Pět dní spolu spoustu zážitků a tmelení party. Následně se rozjela liga a my odehráli 6 zápasů s bilancí 1 výhra a 5 porážek a 4 přátelská utkání s bilancí 1 výhra a 3 porážky. Přijela k nám Sparta holky a hráli jsme i s Bohemians kluci. Vypadá to hrozivě, ale ve většině utkání jsme drželi vždy v některých čtvrtinách krok. Jak již se několikrát opakuji hrajeme soutěž se staršíma klukama a není ostuda po boji prohrát. Nejde se však vzdávat a rozkládat poraženeckou náladou celý tým. Máme heslo "Nedáme se" a pokud tam budu já a tenér Nebe, tak se nedáme. V současné době je nás 12. Nebudu zde rozepisovat jak může vypadat jaro 2020 z pohledu fotbalu, ale určitě nespím a hledám v případě uvolnění turnaje a plánuji i kemp o jarních prázdninach.                Tak a teď ocenění za podzim 2020:

Nejlepším hráčem Podzimu 2020 je NEBE.                                    Nejlepším střelcem v mistrovských utkání s 11 góly je HONZÍK na druhém místě s 9 góly Filip a třetí Martin a Nebe s 4 góly.       3- góly - Hurťas, Vilém,Filip Č.  2- góly Tobias, Mára  Míša, Luky, 1- Marek Ž.

Věřím, že ceny předáme dodatečně a společně si připijeme a zakřičíme.

V lednu a já věřím, že to půjde máme domluveno několik tunajů a Zimní ligu ve Vokovicích a musíme být připraveni.

SOUSTŘEDĚNÍ TACHOV        Finále DEN 5.

Mže
kostel sv. Václava

Tak to uteklo. Poslední trénink s pomocí trenéra mládeže Sparty. Balení a oběd (řízek s kaší). Byl to týden, který nás posune zase někam dál. Utužili jsme snad kamarádství. Poznali jsme se i mimo tréninky.

Soustředění bylo pojato fotbalově a mimo fotbalové aktivity byli vesměs sportovní i procházky svižné. Počasí nám přálo.

Dost často jsme zvedli hlas při nekázni, ale vždy důraz měl opodstatnění. Vedení hotelu se s námi rozloučilo a do očí nám řekli, že jsme byli super. Kluci předali paní kuchařce dárky a sborově poděkovali. "Už teď se mi stýská" reagovala paní.

Velké poděkování za přípravu, ochotu a vše Nebemu. Díky za organizaci Evě a Petrovi Mackovi. Za skvělé služby Parkhotelu a místním lidem na Všech sportovištích. Díky TACHOV.

Třeba za rok.

Městské hradby

Tachov (483 m n.m.) patří k nejstarším sídelním celkům západních Čech. Středověkému městu předcházelo významné slovanské hradisko, které leželo na důležité tzv. Norimberské stezce, spojující Čechy s obchodními centry Bavorska. Lokalita situovaná v řídce osídlené lesnaté krajině nedaleko česko-bavorské hranice je prvně zmiňována ve falzu listiny kladrubského kláštera, která se hlásí k roku 1115. Další, již zcela konkrétní zmínka o Tachovu, pochází z r. 1126, kdy nechal kníže Soběslav přestavět některé důležité pohraniční pevnosti, např. Přimdu, Zhořelec a Tachov. Zpráva z r.1131 potom přímo uvádí existenci hradu vystavěného v blízkosti vsi zvané Tachov.

SOUSTŘEDĚNÍ TACHOV          DEN 4.

Dresy na sezónu
Kapitán
Jízdárna Tachov - Světce

Dnes nás to bolí. Drobná zranění krom Viléma a kašlající Honzík. Nafotili jsme se v dresech do sezóny 2020/2021. Absolvovali dopolední trénink zaměření technika vedení míče, rychlostní cvičení a poznávali hřiště o velikosti 25x40 m. Zjišťujeme jak hřiště je velké a opravdu je. Následně jsme se zastavili v lanovém centru a pak oběd  (pečené kuře a brambor) prý lepší než KFC. Po krátkém odpočinku trénink na stadionu nácvik standardních situací a následná procházka do Světce 6 km a ve velmi rychlém tempu. Tým se rozhodl  zpáteční trasu doběhnout. Klobouk dolů dali to.

Tachov - Světce patřily slavnému knížecímu rodu a nejslavnějšímu z nich polnímu maršálovi Alfrédu I. Windischgratz. Je to druhá největší jízdárna ve střední Evropě - nádhera.

Cestou domů jsme si zaplavali ve vnitřním hlubokém bazénu. Po večeři jsme absolvovali již III. trénink dne v obrovské městské hale. Po hale přesun na druhou večeři a následná tajná volba zástupce kapitána. Stal se jim Honzík Malý.

Klobouk před klukama zvládli to. Sedm hodin v pohybu. Do postele se kluci dostali okolo půl 10 a já jdu už snad taky.

Přijedeme zítra 28.8. na konečnou v Řepích cca 14,45.

tohle jim jde dobře ..
Po pochodu zmrzlinka
Asistent kapitána

SOUSTŘEDĚNÍ TACHOV 26.8.      DEN 3.

Městský stadión Tachov
Respekt k výškám 30metrů

Po snídani jsme se vydali na náročný trénink na Městský stadión Tachov. Nádherná tráva a velká ochota všech lidí v Tachově. Kluci občas zazlobí, ale máme to pod kontrolou. Jen co nám to kazí je silný vítr. Po tréninku jsme šli do venkovního bazénu. Byli jsme tam sami. Vítr a 20,8 stupnů je voda i teplota vzduchu :-). Následný oběd - rizoto 5 hráčů nejedlo, tak nebudou mít odpoledne zmrzlinku) . Pokoj trenérů se stal ordinací. Naštěstí nic vážného. Měřili jsme i teplotu hráčům a vše ok. Odpolední trénink byl zaměřen na střelbu a přihrávku. Následně jsme vyrazili na místní atrakci ve výšce 565 m.n.m. a to rozhlednu. Museli jsme vyjít sjezdovku docela dokopce. Rozhledna je 30 metrů vysoká cesta po děravém schodišti některé zastavila v půlce a trochu panika, když zadul vítr. Sesbírali jsem cestou dolů odpadlíky a následně 2,5 km pochod Tachovem. Večeře palačinky. Procházka po městě. Sprcha, zuby a masáže a mazání.

Dnešní marodi: Honzík M. - kašel, Vilém - paty, Matěj - svalové zranění, David - bolesti zad, Míšovi se kýve zub.

7 statečných na vrcholu

SOUSTŘEDĚNÍ TACHOV 25.8. DEN 2.

švédský stůl
melouny přijdou vhod

Venkovní koupaliště Tachov voda 21,5 pro někoho studená pro někoho nechci z vody. Kluci na tobogánech řádili a plavčík stále pískal :-)

Budíček 7:00 někteří jedinci byli vzhůru již před 6 hodinou. Snídaně švédský stůl. Vše na co si vzpomenete a v obrovském množství. Po snídani pochod na stadión a velmi kvalitní trénink 2 hodiny následný oběd svíčková. Odpolední trénink byl zkrácen na 75 minut a hurá do venkovního koupaliště na mě studené, ale kluky jsem po hodině musel vyhánět. Po večeři boloňské špagety a večerní procházka po Tachově zakončená zmrzlinkou.

Smolař kempu pořádně netrénoval
Teplota vody a vzduchu
Hurťas neví

SOUSTŘEDĚNÍ TACHOV 24.8.  Den 1.

Tak jsme tady

Cesta do Tachova byla OK. Ubytovali jsme se v hotelu. Pokoje pro 4 lidi, každý pokoj rozdělen na dvě místnosti a navíc WC a sprchový kout. Následoval oběd kaše s karbanátkem. Absolvovali jsme i první intenzivní trénink na trávníku. Prošli jsme se po městě. Večer byl guláš s kolínky. Po večeři jsme blbli na prolejzačkách. Večerka a hurá na den 2.